وب سایت خبری گردشگری فین هرمزگان

پایگاه اطلاع رسانی فین هرمزگان

وب سایت خبری گردشگری فین هرمزگان

پایگاه اطلاع رسانی فین هرمزگان

عکس دانش اموزان دبستان شهید بانوج روستای دشت

عکسهایی از دانش آموزان آموزشگاه های روستاهای دشت و کوران

عکس و گزارش :  خبرنگار افتخاری وب سایت خبری فین هرمزگان

به گزارش سایت خبری گردشگری فین هرمزگان روستاهای دشت و کوران در فاصله 65 کیلومتری غرب شهر فین قرار گرفته اند.روستاهایی که با وجود همه محرومیت ها و کمبود امکانات اما از حیث داشتن مردمی خونگرم و مهمانواز شهره عام و خاصند. سادگی ، صمیمیت و مهمانوازی  از مهم ترین ویژگی مردم این روستاهاست. کافی است که تنها یک بار از این روستاها بازدید کنید و مجذوب صفا و صمیمیت مردم این دیار شوید . مردمی که بی هیچ چشمداشت و توقعی با تمامی سختی ها و مشکلات دست و پنجه نرم می کنند و تنها خواسته آنها از مسئولین این است که فقط به آنها سری بزنند و کمی جویای حالشان شوند.........

در پی بازدید خبرنگار سایت خبری فین هرمزگان از مدارس روستاهای غرب فین  در این پست عکسهایی اختصاصی را از دانش آموزان این مدارس در سایت خبری گردشگری فین هرمزگان منتشر کردیم  تا شما هم معصومیت و پاکی این دانش آموزان عزیز و روحیه بسیار شاد آنها را ببینید . امیدواریم مورد توجه خوانندگان و بازدید کنندگان محترم قرار گیرد.

لازم به ذکر است که در این بازدید ها  رئیس آموزش و پرورش فین از نزدیک با مسائل و مشکلات مدارس روستاهای دشت، کوران ، گل اندام و پابند آشنا شد .

وی در این بازدیدها مورد استقبال صمیمانه ی دانش آموزان قرار گرفت و  ضمن تقدیر از معلمان تلاشگر این مناطق محروم گفت: در آینده ای نه چندان دور تجهیزات مورد نیاز این آموزشگاه ها برطرف خواهد شد.

عکس دانش اموزان دبستان روستای گل اندام دشت

عکس دانش اموزان دبستان شهید سلیمانی روستای کوران

عکس دانش اموزان دبستان معراج روستای پابند از توابع روستای دشت

عکسهای دیگری از دانش آموزان

                                               

نظرات  (۱)

سلام به شما دوست عزیز سایت بسیار خوب وپرمحتوایی دارید انشاالله که روز به روز سایتتون بهتر بشه
ماهم یک سایت تشکیل دادیم که از شما دوست عزیز به عنوان یک فعال سایبری دعوت می کنم به این سایت یه سر بزنی تا نواقص ومحاسنش رو به مابگید.
منتظرت هستم اومدی نظر یادت نره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی