جلسه ستاد مدیریت بحران وحوادث غیر مترقبه شهرفین
دومین جلسه ستاد مدیریت بحران باحضور رئیس ستاد (شهردارفین ) ، نمایندگان فرمانداری ، دادگستری ، شورای اسلامی ومسئولین کارگروهها باهدف آشنایی با نحوه تشکیل ستاد مدیریت بحران درشهرداری فین برگزارگردید.
به گزارش وب سایت خبری گردشگری فین هرمزگان به نقل از شهرداری فین : رئیس ستاد (شهردار فین) گفت دستورالعمل تشکیل ستاد مدیریت بحران درشهرداریها به استناد ماده 55 قانون شهرداریها می باشد که هدف اصلی تشکیل ستاد مدیریت بحران درشهرداریها ایجاد ساختارسازمانی برای اجرای وظایف شهرداریها درمراحل چهارگانه مدیریت بحران که شامل : 1- پیشگیری وپیش بینی 2- آمادگی 3- مقابله 4- بازسازی وبازتوانی به گونه ای که شرایط ایمن ومناسبی برای زندگی شهروندان تامین شود.
وی اظهارداشت این کمیته می تواند درشرایط حساس وبحران میزان آسیب ها را به حداقل برساند وی بابیان اینکه کمیته بحران می تواند حوادث احتمالی را مدیریت کند ادامه داد: این کمیته درشهرداری با 4 کارگروه اصلی تشکیل شده است که طبق جلسه ای که درمورخ 10 مرداد 94 تشکیل شد کارگرو هها ومسئولین آن ها مشخص گردید.
1- کارگروه سیلاب شهری وزلزله
2ٍ –کارگروه تدفین وخدمات شهری
3- کارگروه واحد آتش نشانی
4ـ کارگروه هشدارواطلاع رسانی